Odgovorno korisničko iskustvo

Misija Croatia osiguranja jest omogućiti dugoročnu financijsku sigurnost pojedinca i zajednice pružanjem vrhunske i inovativne usluge prilagođene potrebama klijenata. Klijent je jedan od ključnih dionika za održivost poslovanja pa se potrebe i zadovoljstvo potrošača prate na različitim dodirnim točkama radi unaprjeđenja usluge i prilagodbe očekivanjima klijenata.

null

Zadovoljstvo korisnika u primarnom je fokusu svih Croatijinih inovacija, a jedinstvenost, intuitivnost i jednostavnost korištenja ključne su odlike koje naša digitalna rješenja izdvajaju iz konkurencije.

null

Klijentima Croatia osiguranja tako su na raspolaganju brojna digitalna rješenja i funkcionalnosti, od digitalne kupnje, plaćanja, pregleda polica i prijave štete i programa pogodnosti, do naprednih funkcionalnosti koje potiču pozitivne promjene u ponašanju klijenata.

Digitalna rješenja i dodatne pogodnosti

Uz tehnološke inovacije, koje neupitno olakšavaju život i poslovanje klijenata, te pridonose uštedama, fokus je i na osobnom pristupu klijentima, te razumijevanju njihovih potreba.

 

Uz korisničko iskustvo u našim poslovnicama, kontinuirano unaprjeđujemo i online korisničko iskustvo, nastojeći učiniti naše osigurateljne proizvode, usluge i podršku što dostupnijima u svim dijelovima Hrvatske.

null

Kako bismo adekvatno pratili potrebe i očekivanja naših klijenata, provodimo ispitivanja zadovoljstva korisnika, a rezultati ovih istraživanja predstavljaju temelj za daljnje inicijative poboljšanja procesa i odnosa s klijentima.

null

Nagrade kao potvrda izvrsnosti

Iza dobrih rezultata stoje timovi i zaposlenici koji ulažu veliki trud i znanje. Iznimno nam je drago da je to potvrđeno i na dodjeli godišnjih nagrada CX.hr portala za 2022. godinu, gdje su Croatia osiguranje i LAQO osvojili prvu nagradu u kategoriji “Najbolje korisničko iskustvo”.

 

Godišnje nagrade CX.hr portala dodjeljuju se s ciljem podizanja svijesti o važnosti vrhunskog korisničkog iskustva i njegovom utjecaju na uspješnost kompanija. Nagradama se odaje priznanje najboljim kontaktnim centrima, ali i samim djelatnicima koji pokazuju izvrsne rezultate u nekoliko područja: vodstvo, predanost korisnicima, upravljanje kontaktnim centrom, edukacija i razvoj djelatnika.

null

Sigurnost potrošača

Osiguranje je iznimno visoko regulirana djelatnost koja kontinuirano postavlja nove regulatorne zahtjeve i u upravljanju proizvodima. Croatia osiguranje u fazama razvoja osigurateljnog proizvoda, kao i njegova životnog ciklusa, postupa u skladu s Uredbom za praćenje i upravljanje proizvodima (POG), a tijekom distribucije dodatno i u skladu s IDD direktivom te nacionalnim propisima o zaštiti potrošača. Svi proizvodi Croatia osiguranja pod nadzorom su HANFA-e te zadovoljavaju sve financijske i zdravstvene regulatorne zahtjeve i najviše standarde industrije.

Sektor za usklađenost provodi usklađivanja i interne kontrole svih aspekata poslovanja i svih proizvoda i prije nego što se plasiraju na tržište. Sektor za usklađenost u suradnji sa Sektorom za razvoj proizvoda i preuzimanje rizika osigurava transparentnost i istinitost opisa proizvoda i uvjeta ugovaranja te sudjeluje i u kreiranju marketinga proizvoda.  Detalji o uslugama i proizvodima dostupni su na svim prodajnim kanalima, mrežnoj stranici i web shopu te promotivnim materijalima na prodajnom mjestu, kao i u osobnom kontaktu s prodajnim zastupnicima.