30.6.2021

Rezultati poslovanja Croatia osiguranje grupe 1.-5.2021.

Iz Uprave CROATIA osiguranja d.d. informirali su o trendovima poslovanja u protekloj godini i prvih pet mjeseci 2021. godine. Komentirajući poslovne rezultate CROATIA osiguranja d.d. na Glavnoj skupštini Adris Grupe, u sklopu prezentacije o stanju društava Adris Grupe, naglašeno je kako CO zadržava lidersku poziciju na tržištu Republike Hrvatske s ukupnim tržišnim udjelom od 28,5 posto, uz rast premije u prvih pet mjeseci u odnosu na prošlu godinu. Trendovi prodaje u prvih pet mjeseci upućuju na oporavak tržišta osiguranja, uz rast ukupnog tržišta od 9,9 posto u odnosu na prošlu godinu uz nešto sporiju dinamiku rasta realizacije premije CO-a. Konsolidirana neto dobit za prvih pet mjeseci 2021. godine iznosi 208 milijuna kuna, što predstavlja rast od jedan posto u odnosu na isto razdoblje prošle godine.

Pozitivni trendovi u 2021. godini nastavak su uspješne 2020. godine u kojoj je ostvarena konsolidirana neto dobit od 328 milijuna kuna   te u kojoj je pokrenut niz uspješnih projekata kao što je lansiranja potpuno novog proizvoda, Laqo osiguranja  - prvog hrvatskog 100 posto digitalnog osiguranja. U prva tri mjeseca prodaje (listopad – prosinac 2020) Laqo osiguranje ostvarilo je premiju u iznosu od 3,8 milijuna kuna,  dok je premija u prvih pet mjeseci 2021. godine iznosila gotovo 10 milijuna kuna. Također, u sklopu ponude Laqo osiguranja, nalazi se i LaqoPrevent program koji promiče sigurnu vožnju i odgovorno ponašanje u prometu korištenjem naprednog tehnološkog rješenja telematike. Kao ključne konkurentske prednosti Laqo osiguranja istaknute su: korištenje snage CO branda, upravljanje cijenama korištenjem napredne analitike, te pružanje najboljeg korisničkog iskustva – samo 20 klikova dok za slične brandove u Europi iznosi do prosječno dva puta više klikova. Kao potvrda tome, Laqo je osvojilo CX nagradu u kategorijama najbolje korisničko iskustvo i najbolji call centar.